Blogger Backgrounds

Sunday, June 28, 2015

Welcome to Semester 5.


Assalamualaikum.

Wehuuu, Selamat datang ke semester 5 dan selamat kembali ke Muadzam Shah. Hahahaha, lama dah balik sini, rini baru buleh update. Lahai, line maxis dekat sini problem nauuu. Aish geram ! HAHAH

Okayy, kejap pulak aku rasaa tak berapa hari dah nak fly balik langkawi. Wuu, tak sabaq. Hewhew. Sem nih cuti tak banyak. Tu aku macam eksaited lebih kalau dapat cuti. 

Alhamdulillah. Semua berjalan dengan lancar. Cuma aku rasa mcm blur sikit. Yelah, satu sem aku practical. Dah tuu balik poli balik, rasa mcm aku pulak yg junior. Hahaha, k over. Now tak lahh rasa mcm sebelum sebelum nih. Abah pun selalu ws anak diaa. Hmm rinduu, tiap hari tanya makan apa harini. Hmm rindu lagi. K mata masuk habuk. 

Dahlaaa sem nih line payah nak dapat. Abah call mesti takdapat. Pastu mula laa nak sedih. Hmm, ehh. Kataa strongg. Baru stay muadzam. Belum manchester lagi. Hahaha. Okay apa apa pun, keep calm hokayy. Jangan mudah melatah. Ingat sentiasa cermin diri. Jangan nak perasan tak tentu hala. Okay ikaaa ?  Hahaha. Geniteee. 

No comments:

Post a Comment