Blogger Backgrounds

Tuesday, April 14, 2015

Ikot cakap parent !

Assalamualaikum.

Hmm, dah dapat mesej suruh p temuduga, tapi parent tak bg sbb nak suruh habeskan study dulu. Tinggai setaun jaa lagi, habeskan dulu baru apply. Hmm hmm, dah semangat nak p tetiba down terus. Kalau p tanpa izin parent takot pulak. Ahai. Takpaaa setaun jaa lagi. Sabaq... In sha allah, ada rezeki jadi laa navy. Takdak rezeki jadi laa bini org. Hahaha. Mcm jodoh jugak, ada jodoh dok sebelah masa hari sanding, takdak jodoh nanti mai makan kenduri. Takmau jd mcm pantun tu, bercinta bagai nak rak ! Rak roboh. HAHAHAHAHA. Ok hambar. 

Lagi satu, pasai sem yang akan datang. Senior dah siap pesan. Nanti kalau diberi tiga pilihan
amik C.I kalau otak idea mmg tiptop amik advertising. Kalau jenih detail and buleh buat keja remeh nih pilih laa packaging. So aku dekat mana ? Aku dekat tang mana yang memudahkan aku
yang tu aku pilih. 
Nak kata aku kreatif, cukup makan jaa laa. Kalau otak jenih melahirkan idea tiptop, AKJ
aku tiap sem ! HAHA. Nih dak, study benda lain, tapi minat lain tu masalahnyaa.
HAHAHA, takpa. Sebelum nak dapat diploma nih, Belajaq laa bercinta dengan Graphic nih !
Jangan dok ralit bercinta dengan manusia. Nanti apa pun takleh. Hahaha dah laa aku nih jenih takleh org buat taktau kat aku, kira nak sedih jaa. Buruk perangai ! HAHA

Takpaa, slow slow fall in love dengan kos nih. Ritu dah fall in love tetiba mai LIMA
terus hilang rasa cinta tuu. Jatuh cinta dekat tentera balik. Yelaa dari kecik aku dok adore. HAHA
Now, kena habeskan diploma, kalau buleh ambil degree. Eh ! Degree nak amik kos apa ?
Takkan nak amik jurutera mmg dak laa org nak bagi kat aku. HAHA
Kulinari ? buleh laa jugak, Tapi bab nak mereka masakan nih. HABES aku ! Habes. 
HAHAH sebab aku tak pandai masak.
HAHAHA, ok sedih dengan diri sendiri.

Okayyyyy, esok last day ! Weheee, dah nak habes practical dah. Sedih dan happy. 
Tu jaa nak habaq. :)


Okay got to go. Bye 

No comments:

Post a Comment