Blogger Backgrounds

Sunday, March 1, 2015

Takda rezeki.


Assalamualaikum

Hahaha, sedih dan frust ! tapi still buleh senyum. Okay, takdak rezeki nak sarung unifrom airforce.
Takpaa, next time cuba lagi. Keep smile and don't give up. Okay ? Hehe, first time aku p temuduga tentera. Sangat nervous, tapi relax lahh. Bukan selalu. Meh nak chegita time p temuduga tu. hikhik

6.30 am - pagi pagi aku dah bangun. Agak baloq liat laa sebab semalam tak buleh lena dok pikiaq naseb esok.

7.00 am - dah siap check dokument apa yang kena bawak. okay ! salam mak abah.
7.30 am - on my way peg SMK Ayer Hangat dengan maklong. Pehh, ketiaqq lutuit baqhang. HAHAH
8.15 am - dah ada disana tunggu pegawai Tudm mai. Time tuu semua aku rasa. Sbb mental tak berapa nak strong. Nampak org yang lagi sado pada aku. Dalam hati takyah kata laa, mesti geng nih terpilih sebab kemaihh. hahaha
8.30 am - van Tudm memasuki kawasan ! ahh skema ayat. Takpaaa, cuba dulu mana tau rezeki ada kat sini.
Dan aku tak ingat pukul berapa. HAHAH. dah beratur ikot jantina. Pegawai mula edarkan borang pemohonan tudm. Isi punya isi, dan berkenalan dengan org sebelah, mai dari yan. Pehh, semangat betei dia. Lembut jaa org dia, tetiba kena marah sebab bersembang. HAHA, Dah nampak mcm aku tak berdisplin. Garang betei. Hmm Hmm,
 Dah siap check apa semua mai tang check result. Okayy, aku dah mula rasa tak sedap hati. Bila pegawai kata jaa MATH sapa lulus, silaa balik. terima kasih cuba lagi. Time tu aku rasa mcm nak meraung jaaa ! Aaaaaaaa. Nak jugakkkkkkk. Hahahaha Dengan perlahannya aku bangun dan amik bag ! Pulang mari lahh pulang, huhuhu. Takdak rezeki. Takpa aku harap rezeki aku ada dekat badan beruniform lain. Amin, tapi sekarang pun aku sukarela Jpam. uniform jugak tuu. Okay malas cerita. Kbyeeee. Bosan betei pengalaman aku p temuduga :D Takdan hangat pungkoq dah kena balik. Sedih. Hehehehe

Last last aku peg latihan jpam. Masyuk jugak. Hahahaha. 



No comments:

Post a Comment