Blogger Backgrounds

Thursday, March 5, 2015

Maveles.

Assalamualaikum. 

Haaaa, akhirnyaaa berjaya jugak makan nasi ayam dekat kedai 1 malaysia. Aku nih mengidam mengalahkan org berbadan dua. Hahaha, hmm terasa kesedapan ayamnya. Hehehe. Thanks to kak ili, dia lanjeee guaa harini. Hiksss, moga murah rezeki yew. 

Ahaaa, rini beramai laaa org kot kuah nih. Hahaha buat apa tah ramai ramai. Hehe, kejam betei aku, hiks, tasyabarr nak tunggu lima ! Pasti meriah gitueww, 

laaa, lupa nak habaqq ! Hampa tau dak, aku gigih jugak hantaq resume dekat tudm. Aku taktau laa jd gena nanti. Hahahah. Harap rezeki menyebelahi aku. Amin. Takpaa janji ada usaha. Nak jugak sarung uniform air force. Huhuhu. Mesti bangga mak dgn abah cek. Tak lupa juga, moga hg pun berjayaa ayam gemuk aka atikah rashid.

Okay, tu jaaa nak habaq pun, hahaha kbyeee

No comments:

Post a Comment