Blogger Backgrounds

Friday, February 27, 2015

Hari esok.

Assalamualaikum. 

Wehh wehh, esok dah 28/2 hari sabtuu. First time nih aku nak p temuduga askar. Wehhh, ketaq wehh ! Esok temuduga tudm wehh. Aku taktau nak jd gena esok. Wehhh, aku taktau nak explain genaa wehh. Aku cuak wehh. Hahahaha. Mengelabah !! Ahaii. 

Pehh, esok nih hari dalam sejarah aku p temuduga askar. Tapi bukan askar yang aku idam idamkan selama nih. Nih tudm. Yg aku dok adore navy nuh ! Hauu suwitt kalau dpt jd navy ! In sha allah. Apa apa pun usaha. Kalau tak usaha mana nak dapat hasil. 

Takpaa, letak kepercayaan kepada rezeki. Kalau allah dah tetapkan, kot mana pun buleh jd jugak. Kalau dak, takdak rezeki laa namanyaa. Mungkin aku mmg dilahirkan sebagai designer. Haa gituu, takpaaa. Usaha dulu baru tau. 

Hahahaha, ketaq sebenaqnyaa sbb fitness zero ! Tak jogging, pasaipaa ? Pasai baloq liat !! Hahaha takpaaa takpaa. Esok kita tgk apa nak jd. Got to go . Doakan aku kawan kawan. Lebiuu.

No comments:

Post a Comment