Blogger Backgrounds

Thursday, February 12, 2015

A F R A I D


Assalamualaikum. 

Okay, sangat bosan sebab keja takdak. Uishhh, tasyabar nak habes practical nihh. Kenapa tak sabar ? sebab nak p holiday lah, nak tenangkan fikiran yg tengah gedik dok pikiaq mcm mcm. HAHAH. Practical sini best, semua keliaa. Aku jaa yang tak betei sangat. Dok buat pendiam buleh :3 HAHAHA. Takleh blah, mo kawan kawan aku yang lain tgk aku cenni. Saheh depa gelak. 

Ohhh, Tahniah kepada diri sendiri. Sebab dah start berubah, haaa cenni laa ! HAHAHA, Aku tak sabaq nak p interview nihh ! Harap aku dapat lahh, tak larat nak belajaq dah. Tapi rasa sayang pulak lagi setaun jaa lagi. Hmm, Tapi tetap nak p jugak interview tu. Dokumen dah prepare, tunggu hari jaa ! Ehh, fitness tak mantap lagi. Semalam aku try sit up 35x dalam masa 1 minit pun nyaris gagal. Ohh, sedih. Macam mana time interview nanti ? Takmo balik sajaa ! At least ada jugak. Kena start jogging minggu depan. Fitness bukan mudah nak dapat oiii !

Alahai, sedih dengan diri sendiri. Makan banyak lemak pun kian bertambah. Uishhh, sadis ! Nyah kau lemak dari badan aku ! HUHUHU. Ermm, tapi aku rasa mcm aku banyak jaa kelemahan nak p try interview tuu. Tapi aku nak jugak. hmmmm, sedih lagii. Usaha dak lagi, tapi dah nak give up. Lahaii, lemah betei laa perempuan nih. Huhuhu

Berani laaa sikit, jangan dok takot takot. Cuba dulu puhleaseeeeee ! 
okayy, nak relax ! miehehehehe kbai 

No comments:

Post a Comment