Blogger Backgrounds

Tuesday, August 12, 2014

Fighting !


Assalamualaikum w.b.t

Apa khabar sahabatku sekalian ? harap berada dalam kesihatan dan keredaanNya :)
Fuhh, tetiba teringin nak update blog harini. Selalu line wifi dekat poli nih mcm siput je, but sometime laju mcm arnab. Hmm, berbalik kepada tujuan asal aku update nih ialah aku nak luahkan apa yg aku rasa selama nih.

Aku rasa mcm ada yang tak lengkap jaa dengan aku nih. Hmm, i admit it, mmg banyak benda yang tak lengkap. Aku tak dekatkan diri aku kepadaNya, yelakan semakin aku tinggal makin jauh dariNya. Aku harap kali nih, aku betul betul istiqomah. Start slow slow, kalau nak mengejut aku takot terberenti ditengah jalan jaa. Rasa mcm aku permainkan pulak. Cukuplah selama nih aku buat dosa, seriously aku takot aku mati tak sempat nak bertaubat. Doakan supaya aku cepat dapat jodoh yang buleh bimbing aku ke jannah. Insyallah.

Hmm, taktau nak cakap apa dah :) Inshallah semoga dipermudahkannya. 

No comments:

Post a Comment