Blogger Backgrounds

Monday, July 14, 2014


Assalamualaikum w.b.t

First nak ucap selamat berpuasa even dah masuk 16 ramadhan. Maklum lahh, line tak selalunya kelia, HAHA. Tahun kedua berpuasa jauh dengan family anak perantauan katakan, sob sob sedih pulak. Rindu ohh masakan mak time bulan puasa nih, dekat sini nasi kerabu jaa juadah aku berbuka. SYUKUR. 

Second, Rindunyaa zaman persekolahan bila masuk bulan ramadhan. Iftar ramai ramai, peg bazaar dengan geng rare. Terawih sama sama kdg kdg tuang. Ahaaii, mana mau cari kenangan mcm tu lagi. Rinduu sangat, laa nih payah jaa nak berjumpa semua sebab masing masing dah busy. Gadoh dengan guard kes nak peg bazaar. HAHA, Chepah lahh leader ! wanted aspuri smksh 2011. 
Zaman ketegaq takdak dah. Apa yang orang larang, yang tu yang nak buat sangat. Sampai bilik displin jadi kelas number dua. Mujoq tak kena buang sekolah.

Time nak menjadi sangat waktu malam, perang dengan guard. Tutup lampu koridor usha guard dekat depan. Pastu tempik tempik buat bising. HAHA, apa lagi bengang ahh makcik ain dgn cik gayah. Jangan tiru tauu, tak baik kesian makcik makcik tu. Perangai dulu teruk. Besa laa tak matured habeh lagi, hehe.
Hmm, rinduu sangat. Dekat sini tak mcm suasana dekat sana. 

Apa apapun, syukur ada kawan yang memahami aku. Kawan yg sorak time kita jatuh tu banyak tapi yang support kita time jatuh tak banyak. Aku kalau tak suka, mmg aku payah nak tegoq dah, just diam and tengok jaa. Perangai pelik kan ? Dekat sini banyak yang pretend. HAHA abaikan as long as dia tak kacau life aku :) tapi aku tak suka bila dia asyik tak puas hati dengan kawan aku. Asyik nak cari salah orang, seniri punya salah tak sedaq. Ahai, sedih ! Aku pun tak perfect pun, tapi masih sedaq diri lagi kot. Hehe, okay lahh. Dah nak raya nih. Tak molek nak buat perangai kurang matang. Takpaa, hari raya nanti mintak maaf :D Tak tujukan dekat sapa sapa, just lekluuuu. Kalau terasa, sokay. Simpan bebaik yerr. Okay, maaf kalau terkasar bahasa. 

No comments:

Post a Comment