Blogger Backgrounds

Monday, June 16, 2014



Assalamualaikum, 

Sihatkah anda ? Harap anda didalam keadaan sihat sejahtera ya :) 
Hmm, BYE langkawi ! Hi POLI ! kejap jaa rasa cuti dua bulan kan ?
Tak puas rasa dok dirumah, hmm. Tapi apakan daya ! Nak belajaq tinggi tinggi
sbb nak ubah naseb family. Oh ya ! Sejak kebelakangan nih tidak dinafikan !
Aku asyik teringat dia ! HAHAHA poyo gila ayat aku. 

Eh, seriously aku suka dia. Aku tak main main tau !! Kalau dia ajak aku kawen. Mmg yes jawapan aku tapi bg aku kenai dulu laa dia cmna. hiks ! Tapi aku yakin dia baik :) Wehh, aku macam nak bagitau satu dunia aku suka dia ! Tapi please jgn cakap aku perigi cari timba dizaman moden nih ! Aku rasa relax kalau dia tau. Tapi tak kesah kalau dia dah ada kesayangan. At least aku tau :) and taklah aku gila seperti SEKARANG ! tet !

HAHA, mesti ramai kawan aku yang bosan layan aku ! Sbb topik aku setiap hari DIA ! haha happy gila kalau buleh cakap pasai dia. KAHKAH ! nampak ? nampak ? aku dah kritikal ! Eh, biar lahh :D 

Tak kesah lah org nak cakap apa. Janji dia tau aku suka dia, tapi aku takot nak cakap ! HAHAHA tak dapat terima bila kena kucai -_- kadang kadang risau jugak kalau aku suka dia tetiba dia cakap. Ehh, dah kenapa hang nih ?? *bunyiguruhpetirtetiba. HAHAHA okayy. Just accept it. 

Okay, disebabkan nak balik poli esok ! Aku dah tegoq dia dlm fb tapi aku just sent :) Agak agak dia nak reply tak ? AHAHA wait and see :D 

Ahhh, dah dah. Makin teruk aku kalau sembang pasai nih. hahaha, kbyeee :D

No comments:

Post a Comment