Blogger Backgrounds

Monday, May 19, 2014

RESULT


Assalamualaikum...

Apa habaq pembaca ?Penaip disini sihat jaa ! :) Alhamdulillah.
Ahaa, entry kali nih pasai result ! Ehem, ehem. Apa apa pun syukur dengan keputusan itu. Even tak dapat AKJ yg diimpikan tu, pointer aku semakin meningkat. SYUKUR. 

Tahniah dekat classmate yg dapat AKJ :) buleh jugak hampa naik stage sem nih. Aku insyallah sem depan dan depan:D Hiks. Apa pun, mau takdak usaha mmg tak dapat yang tu. Mungkin aku punya usaha sikit kot, takpa lahh past is past. 

Aha,actually aku tak sabaq nak p tgk sukma ! Yehuu peg dengan besty kot. Erk, tetiba teringat pulak cerita sadis. Alahai, aku touching gila sbb aku nak story pasai crush dekat bestie tapi....... dia taknak dengar. Maybe dia dah muak dengan story aku yang tak mendatangkan apa apa nih. Hmm, bersangka baik even agak tersentuh. Ahaks, nevermind. 

Okay, sambung cerita pasai sukma. Wohoo, banyak benda dah plan. Tambah pulak pakcik aku balik. AHA,lagi gempaks kebabom ! btw, aku beranikan diri dalam misi untuk bgtau crush aku tu ! Ah, kerja gila semua nih.

Bukan apa, aku eksaited sangat nak dia tahu yang aku SUKA dia. Kalau direject ? *bunyiguruh . Emm, takpa janji dia tahu :P maklong aku cakap kumbang bukan seekor. Banyak lagi kumbang yer? HAHA kalau comel tak kesah. Cakap ja nak yang mana, mesti dapat punya *cing !

-result-


Hmm, blank dah ! okay goooood night everyone xoxo


No comments:

Post a Comment