Blogger Backgrounds

Saturday, May 3, 2014

Nak kawen buleh ?


Assalamualaikum.

Makcik makcik, pakcikpakcik sihat kerrr ? *alalalaterlajaklaris. Ehemehem, tujuan aku tulis entry nih sebab aku nak share something ! errr, psst pstt ! mak along nak menikah buleh ? *pang* kan dah kena tampaq, galok sangat nak menikah. HAHAH okayy okay. serious ! 

Erm, tak berapa hari dah, anak jiran aku nak kawin ! wehuuuu. Aku pulak yg eksaited. HAHA, yelahh sebab anak dia sebaya aku dan aku pun dah start fefeeling nak menikah awai ! *pang* kena lagi. Haaa, bagus actually kawen muda nih, yelaaa ia dapat mengelakan dari melakukan maksiat. Disamping itu, ia jugak dapat membendung gejala yg tak berfaedah.Tapi, nak kawen muda tu kena la pikiaq habes habes. Jangan dok pikiaq pasai first night jaa. Amboiboi kauu ! tanggungjawab tu penting yaa anak anak ! bukan senang nak bela anak dara orang.

Nah, berjela jela aku bg. Aku pun teringin nak kawen muda jugak ;) tapi tetiba maklong aku whatsapp kata mak dgn abah aku tgh mencari calon kt aku tetiba jd cuak ! ohmannn, aku lawak jaa. Mujoq laaa maklong aku melawak, kalau dak.....habessss laaaaa akuuu :'( k k lawak jaaa.

Target aku, nak bok balik dip dulu, pastu buleh laa pikiaq sesikit pasai nih. 
Hiksss :3 aku minat mamat nih. Tapi dia nih mcm takdee feeling jaa ! aiyerr
gua puji dia sebab dia lekluu jerr. Tak pulak gegedik kalau nampak pompuan lawa. Haha, tapi taktau laa kot taste dia bukan pompuan malaysia. Hmm, melepas lah aku HAHA. 

Takpaaa, jodoh ada jaa kat mana mana, cuma taktau dengan sapa and bila dan dimana. Amboi kau, ayat aku. HAHAHA. Ai, lagi lama aku dok menaip nih, lagi merla akuuu dok berangan ! HAHAHA. kboiiiiii :*

No comments:

Post a Comment