Blogger Backgrounds

Tuesday, March 18, 2014

SABAR


Assalamualaikum.

Apa khabar semua. Harap dalam keadaan sihat walafiat. Wuhuuu, tinggai berapa minggu lagi nak balik langkawi. Ya, Allah. Tak sabaqnyaaaa. Tapi kerja still banyak, even dah berapa hari tido dgn makan tak menentu. Haaa, sem nih dah start rasa mencabar. Bukan senang ehh nak jd designer, tapi.... aku nak jadi navy ! acaner tuu ? Ahaa, 

Takpa, apa yg aku hadapi laa nih, maybe Allah dah create yg terbaik untuk aku. Tak sangka aku buleh improve lukisan aku, penggunaan AI, PS and ID. 
Ehem, tujuan nak tulis entry kali nih bukan pasai nih. Pasai lain :3

Okay, nak start story mory dah nih, dengaq tau luahan hati aku ! HAHA, paksaa dengaq nih ! :D okay, First sekali aku syukur sangat, dari aku form 1- 5, Aku dikurniakan kawan kawan yg baik. Yg tak penah nak bg aku touching sampai nanges, tapi bila aku start masuk 'sini' selalu touching sampai nanges ! Oh, rasa lembik disitu. Tapi, tu lahh yg aku alami laa nih. 

Penat sebenaqnya jaga perasaan orang yg mungkin tak penah nak cuba jaga perasaan orang yg jaga perasaan dia. Ehh, cmna tu ? paham dak ? kalau tak faham. Buat faham je lah. Ehh, mmg mencabar betol ! kalau nak kena ikot mood dia. Mmg susah laa aku nak terima. Aku bukan jenis diam, aku suka cakap banyak dan aku suka suasana ceria. Nih tak, asyik nak layan mood org jaa. Lemak ahh cmtuu, asal moody dekat org lain, jadi mangsa. Oh, tak sanggup.

Hai lah kawan, awak dah besaq. Aku sayang friendship kita, tapi jaga laa sama perasaan orang disekeliling. Jangan orang ja nak jaga perasaan awak. Ingat aku apa ? tegoq sikit dah tarik muka. Emmm, harap sangat awak berubah. Saya nih jenis kalau orang buat muka, takmau cakap. Aku pun mula laa nak jd pendiam. HAAA, aku lari laju laju supaya hang selesa bila aku takdak :D

Tapi, alhamdulillah. Dah dapat kawan yg sentiasa memahami satu sama lain. Harap kekal sampai mati friendship nih :) kalau ieka ada buat salah, just tegor jaa :) in sha allah buleh terima. Sem depan lagi mencabar subjectnya ! menurut senior senior, sem depan mula lah duit keluaq mcm ayaq. Err, cuti 2 bulan. Cari duit beli iphone 5s ! Eh,, perlu kaa ? tapi dalam wishlist. emm.
takpaa, letak tepi dulu lah. wishlist tuu, nt dah ada kerja. Beli lah iphone 8. 

Ehem, cari husband dulu, kata nak p travel dgn husband ! ohh, dah start berangan. Baik aku stop type. Kalau dak, buleh demam sapa yang baca, sbb melugai baca entry nih. Miehehehe.

okay lahh. BABAI future husband :*

No comments:

Post a Comment