Blogger Backgrounds

Friday, September 6, 2013

Final Project !



Assalamualaikum semua :D

Kabare ? waras !

Hikhik, aqilla ajar aku.
Ermm, Hmm, actually kerja bertimbun tapi apa pun aku tak buat lagi tgh cari mood
Syuhh ! Syuhh ! sifat malas. Mohon Sifat rajin masuk !
Urh ! semalam mmg gempak ahh. Mai nak story, mmg best + seram ahh
P tgk 'The Conjuring' dekat auditorium ala ala tgk dekat wayang gitueww.
Walaupun, cerita tu dah lama keluaq pawagam. Tapi semalam aku baru tgk.
Almaklum laa, gue inikan penakut orangnya ! ehh, bukan takot. seraaaam sikit jaa.
okay berbalik kepada topik asal !
Banyak duit kena keluaq, dah la pt aku tak dpt lagi. Org lain dah enjoy.
Eh, aku bukan nak enjoy, tapi nak bayar duit canvas and buy something yg berguna.
Insyallah, selagi nafsu shopping tak menguasai diriku ini, cewah.

FUNDAMENTALS OF DRAWING !
ada sikit lagi yg perlu disiapkan. Tetapi tekanan lebih kepada potraite and landscape and outdoor drawing ! urghh !!!!! kenapalaaa aku tak berseni mcm org lain -.- Okay
masih bersyukur ! amin.

PROLOGUE TO GRAPHIC DESIGN !
Ni satu lagi, aku lemah gila nak guna AI ! Sbb dulu time sekolah, aku besa dengaq tapi taktau apadia. Now, benda tu aku kena kuasai. Oh, Sapa sapa teror bab AI. Tolong ajarin aku dong ! Huuu, Studio Work tak siap lagi. hmmm.

ART HISTORY !
Arghh ! Arghh ! cemana nih. Islamic art for final project + final exam. Mujoq 1 paper jaa
tapi, aku apa pun taktau. Benda yg aku present aku tau laa. SPHINX and MASTABA !
ohmennn. Kena pulun sikit ye kak ! Subject penting nihh !

COMMUNICATIVE ENGLISH !
Hm, ecah dah quit. So aku sorg laa dok cangak ! markah group discussion masih 0, mungkin.
Ahh, Sloww sloww.

PHOTOGRAPHY !
Photoshop aku lemah teruk ! adek beradek adobe adobe nih. mmg aku tak mahir lagi.
Balik nih, kena cari tusyen adobe ahh ! Anyone ? 

Budak grafik ! HAHAHA, pelik betei. Cita-cita nak jd askar. Tapi amik graphic design. 
miehehehe.
Tak rare langsung. Okay lahh. Buat semua nih demi cuti sem dan future ! kemonnn iekaaa !

Okayy, nak drawing. jom join waaa ! byee XOXO

No comments:

Post a Comment