Blogger Backgrounds

Saturday, September 14, 2013

ERRRRR !



Assalamualaikum uolsss !

Hiksss, okayy. Harini aku sorg sorg dlm bilik,
sbb semua roomate and classmate aku balik.
I'm aloneee ! 

hurmm, final project dah dpt idea. tapi nak melukis tu rasa berat sikit laa.
HAHAHA, presentation lagi ! Arghhh. buat terok !
hmm, Cuak jugak ehh dok sorg sorg nih. Jangan lahh sapa sapa ngusik aku. Amin

Ehem ehem ! waa pun crush call kot kemarin ! tak sangka aku.
Ingat dah lupa aku ka apa kaa. Mana tau kot ketemu sama cewet baru. hihi
Okay laa tuuu. Tapi apa perasaan dia kt aku hah ? 
aku rasa dia anggap aku kawan baik kot. HEHEHE. okay laa tuuu
Berkawan lagi baik pada kapel ! serious talk !

Kalau kapel nih, dh break. Terus jadi musuh, then girlfriend baru dia pun.
Automatik anggap kita nih musuh gak. Eh ? betul ka ? o.O
Apa apa jaa. Aku sebenaqnya rindu dekat kawan lama aku tu. Even, dia dah aku org tersyg
Tak salahkan rindu kawan kawan. Bukan lebih pun. Chill kayy :)
HAHAHA. 

Kenapa org selalu tanya aku " duk tempat baru mesti dapat boyfriend baru"
Ehh, perlu kaa ? asal p mana mana jaa mesti ada boyfriend baru ?
bukan nak kata baru. Lama pun takdak. HAHA
aku nih setia orgnyaa ! ceh ayt mintak kena simbah dgn cat ! HAHAHA
Takdak aa, aku sebenarnya takut sikit bab nihh.
kalau kawan tu okay ahh. Tak lahh teruk mana pun kalau umur 19 takdak bf
muda lagi kot. Belajaq pun tak habeh lagi.
Kalau nak ada pun, aku nak hok sama stai mcm aku. Gila gila ! HAHA
baru rare. Mcm dulu dulu. Ada lagi dak mcm tu ? HAHAHA
okayy, dah start merapu nihh. 
hmmm, i got to goo !!!! byeezzzz

jerawat seketoi ! HAHAHA

ini semua poyoo ! :P


No comments:

Post a Comment