Blogger Backgrounds

Thursday, July 25, 2013

Nak balik rayooo :D




Assalamualaikum semua :)

hmm hmm, harini baru buleh update blog. Susahlaa kalau tak ada lappy dgn internet ni.
Nak buat apa pun susah. Naseb ada aqilla, dia yg tolong aku banyak.
Ya Allah, baru sekarang aku rasa betapa susahnya nak berjaya.
Dulu time sekolah, aku watlek jaa. Kerja sekolah pun tak penah siap.
Asyik mengelak jaa bila cikgu mintak homework.
Haa, sekarang amek kauu ! semua kerja kena on time.
Wahhh, dah jd student poli kan :')

Ermm, bersyukur sangat aku dok dekat Muadzam Shah nih. Ada jugak org yg banyak tlg aku
Terutama kak madi. Dia banyak tolong aku.
Sampaikan sanggup bayarkan tiket flight semata mata nak aku balik raya lama.
hmm, seriously, terharu.
Takpenah lagi org buat mcm tu.
Aku gtau parent. Depa pun mcm rasa serba salah.
Mungkin aku menyusahkan kak madi.
Apa apa pun, aku harap, aku dpt bantu kak madi kalau dia dlm problem.

Flight aku dari 6/8. Ditukar ke 3/8.
Yeayy, thankss kak madi :')
Housemate dia pun smpoi. Kawan dia pun sempoi.

Hmm, sebelum balik raya, banyak assignment kena siapkan.
Kemon ieka ! Hang buleh buat yg terbaik tauuu.
-photography
-prologue to graphic design
-drawing

okay, nak sambung kejaa. byee :*

No comments:

Post a Comment