Blogger Backgrounds

Saturday, June 29, 2013

From Muadzam Shah to Putrajaya.



Assalamualaikum...

Hai memba :) haa, aku semakin berani untuk bergerak sorang.
Okay, Ada improvement ! kena hakis perasaan malu untuk bertanya, dan berkomunikasi
dgn strangers :D

Okay, nih first time aku peg putrajaya sorg diri. Kalau sebelum nih, jgn harap
nak peg alor star sorg sorg pun, Fikir berpuluh kali.
HAHA, macam mana aku buleh sampai Putrajaya ?
Mungkin disebabkan aku boring or wanna buy something ?
HAHAH, jawapannya ? tett. Oh, start merapu.

Actually, aku mai sini sebab bosan dok kamsis walaupun assignment bertimbun.
Hmm, dgn duit takda, so terpaksa laa aku keluar amik duit. 
alang alang tuu, amik duit peg laa beli barang drawing yg lect suruh beli.
 roomates aku punya la banyak soalan sebelum aku keluaq.

HIHI, depa mmg terbaik :) dyna, mieda, nuha, semua org pantai timur.
classmate pulak, buleh laaa. Masa mula nak kenai semua masuk.
Tapi bila dah kenai, start ah buat perangai mcm budak sekolah. -.-
HAHA, kesah pulak. 

Dalam class aku kawan dgn Aqillah. dia nih style diam. tapi pandai.
then, aku kawan dgn semua.

okay lahh nak peg beli brg seni. byeee :*
 

No comments:

Post a Comment