Blogger Backgrounds

Wednesday, April 10, 2013

Today !



Assalamualaikum :)


Haloo halooo, kopi kaa milo. HAHAHA
Paa habaqq org kampunggg ? Sehat ke dakk ?
Hikk *merlaaaa

Okay, nak cerita sikit pasal hari nih. Waa manyak happy ! manyak sedih jugak woo
Hmm, Marah aku or apaa nihh ? Mcm takmau cakap pun hadoo.
Mcm bencik pun hadoo. Aku rindu kengkawan. Huu, sedih bila jd cenni.
Okay, abaikannnn :')

Harini aku eksaited segala galanyaa. Sebab nak p tengok mssps dari pagi sampai ptg.
Sebab acara kegemaran. Wehuu
Hujan lebat dibumi perlis. Separa lencun aku dibuatnya :)

Okay, Rasa mcm nak stay sini lama lama tak pun,Pi holiday dekat Hawai XD 
Banyak duit abah kau ! HAHA

Td aku ternampak post kawan aku nih.
Sahabat nih, tak penah ada rahsia diantara mereka.
Wohoo, err. 
Sahabatku ? Adakah you sembunyikan apa apa dari I ?
Lagi satu, I nak mintak maap bebanyak,
Kalau ada terasa atau ketidakselesaan bersama I. 
I mintak maaf dari hujung rambut. Ahh, soryy
kalau ada susahkan you ? Ganggu masa you dgn cinta hati
sory sbb suka cancel plan last minute.
sory sebab terbusybody maybe.
HUHU. Maapkan saya yaa kawan :))

Err, idea asal hilang. 
nanti waa ingat, waa update balik.
byeee.

nih jaa pun yang sempat amik gambaaa :)

Port lepak bila ponteng kelas dulu :D HAHAHA



No comments:

Post a Comment