Blogger Backgrounds

Wednesday, April 3, 2013

Royal Malaysian Navy !



Assalamualaikum.

Ya Allah, Pemudahkanlah urusanku ini. AMIN

Sedihnyaa. Taun nih hanya pengambilan lelaki ja :'( 
Untunglah mereka. Bila pulak pengambilan perempuan ?
Abg navy tu kata next year. Alohh~ rasa lambatnyaa, rasa ruginyaa, rasa menyesal.
Alamat nasi sudah menjadi bubur. Dulu dpt peluang study. Aku siakan
Laa baru hegeh, sbb apa ? Sebab nak jadi navy. MATH ! SAINS ! ENGLISH !
DIUTAMAKAN (KEPUJIAN) Aku ? Sains jaa yg lepas, yg lain Hancurrr.

Semangat mmg dah down, tapi sejak aku p tengok LIMA tu.
Nak jd TUDM mmg aku kena pulun lagi. mmg kena kepujian terus 
3 matapelajaran tu. hihihi. mcm tak layak jaa. Tapi 
Sejak aku masuk pameran TLDM tu, Terus naik balik semangat aku. 
Kakak tuu terus bagi semangat.
Walaupon pada mulanya, dia maybe ingat aku nih seorang yg genius. HIHI
Terus dia mintak aku apply UPNM. HAHA okay mmg lawak --'
Dia taktau yg keputusan aku nih, takat nak keja besa besa. buleh laaaa. 
Tu pun kalau org mau
Huhuhu.
Dia bg 2 pilih.
Pilihan pertama (pegawai kadet) -utk lepasan upnm
HAHA. sekurangnya 6A baru buleh p sana. Aku 6A ? 
ohh, jauh sekali.
then dia kata.
Pilihan kedua(perajurit muda)
Haa, yg nih pun belum tentu aku layak. HAHA
keutamaan diberi kepada calon yg dapat kepujian bg 3 matapelajaran tu.
huhu. kalau ada rezeki inshallah. dapat jugak jd navy. Amin amin amin

Navy laa cita-cita aku dari bangku sekolah. 
Kakak tu kata, kalau kita nak sesuatu tu, usaha sampai dapat. 
jangan menyesai satu hari nanti 
Thanks kakak sebab bg semangat.
Apa apa pun, aku harap aku mampu mengejar cita cita aku nih.

Tahun depan usaha selagi termampu. inshallah.
Doakan aku :)




No comments:

Post a Comment