Blogger Backgrounds

Wednesday, April 3, 2013

Hai PERLIS :*


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Berdirinya saya disini ehh.. duduknya saya disini ialah untuk 
HAHAH
ini semuaa poyoooo :p

Okay okay. Serious *muka serious*
Sebenarnya saya sudah berada dibumi perlis, woahhh.

yeay !! hai perlisss :*

Banyaknyaa perubahan. Nampak sangat lama tak balik sini. wuuu.
Aku balik sini sebab nak jumpa pakcik waa yg jauh nun di Sarawak.
Dia balik holiday with his future wife *inshaallah.
hihik. Mau tau dekat dia aku tulis ceni. mamposss :D BHAHA

Act, aku rindu kawan-kawan kt sini. Nak jumpa payah sekali. Memandangkan 
mereka sibuk. Biasalaa student, aku ? pemalas. HARHAR.
ermmm, okay lahh. Harap jumaat nih plan berjalan dengan lancar sekali, AMIN.
Nak bersteamboat dgn memba lama. Wuuu, can't wait. Tpi mungkin kurang best
Sbb incik ahmad sabry belum pulang ke tanah kelahiran beliau. Aku pulak 
dah kena balik Langkawi ahad nih. alooo. Nak tengok mssp :(
Harap sempat. AMIN.

Err, baru nak seperais memba kesayangan kitewww, tapi diorang dah tawuuu
soryy shikin :* ! sory farah :* ! 
Sedih mak nakkkk :'( 
Bukan takmau habaq, tapi nak kasi seperais *hak ! bajet aku vip :3

Pagi tadi cedihh bangat ! kitew hantoo pokcik kite kelik sawak :(
jap jaa dia balik sini. huhu.
Tapi takpaa, nanti dia kata dia nak balik sini balik. HARHAR. Tak sabooo.
Bulehh p merata lagi.
Ahh, jeles depa dah ada phone canggih gitewww. 
Nanak jugakkkkkk :'( nangeh guling bawah meja. 

Wehe, blog dah bertukar wajah. Kembali kepada asal, muah sikit.
Okay laaa. dah blur nihhh. 
Byeee sayang :*



No comments:

Post a Comment