Blogger Backgrounds

Friday, October 26, 2012

RAYA RAYA :D

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA :)

Hai ex-boiprengg ;)

Haloo people. Sihatkah anda dipagi raya ??
kalau sihat, jum peg beraya, kalau kurang sihat. Rehat dirumah yerr.

Hmm, jadual aku harinih sepatutnyaa kerja.
Tapi memandangkan hari raya. So, aku tak p keja lah.
Semangat raya katakan, tapi tetiba diserang sakit perut >.<'
erghh, sabo jelaaa.

Hm hm :/ bosan teruk, jpg aku nak p cenang raya dgn kak paeh,
kak ila, kak miko.
Sapa nak ikot, jummmmmm :D 

Haishh, kalau raya jaa. Mesti teringat someone --'
Aduhaii, 
Macamana nak lupa seseorang dgn cepat :O ada petua dak ?
Kalau ada, sharing is caring ;)
Ehh !
Esok mak aku buat sup. Jemputlahh.
Adek aku kemain lagi, nak bawak GF dia.
berani pulak. 
AKU ?
Aku bawak kawan kawan dah laa.
boiprengg takdak.
HAHAHAXD

Haaa, sebut jaa pasai boiprengg nih. 
Aku meluat ahh org yg ngada ngada nihh.
Suka p heboh merata --"
Aku tak suka sapa sapa pun yerr.
Aku buat mcm tu sbb. Aku dah gtau kan ?
HAAA, nih ngada lebih.
rimas tau dak 
bukanbajet
Aku suka kawan jaaa.
Tak suka lebih pada kawan.
werrr !

Wanna sleep for awhile :D byee crushhh :*


No comments:

Post a Comment