Blogger Backgrounds

Wednesday, September 19, 2012

Fever + sore throat + headache = feeling not well.

Hi Doctor !
Can you help me ?

Sakit tekak dah beberapa hari dah.
Demam baru kelmarin :( mana cool pun.
Now headache pulak. Sabar dgn ujiann nih.

Dah malam nih ada birthday bambam :(
Nakpi tengok budak comel tuu.
Buleh jugak bg kasut abah dia balik. ermm

Ya allah sembuhkan lah aku :') amin.

Malam hari Malaysia tu, aku tak p pun.
Sbb abh aku bawak p night market.huuu
pun buleh laa.
grrrr *cejukkkk*
Nak demam balik kaa ? :'(
huemm. Jangan laaa.
Esok aku nak ganti Basir.
Kesian dia, Dia ada hal. Nak p jaga ayah dgn mak dia kat hospital
Selain itu, buleh jugak aku kumpul duit :')
Ermm, headache attack meeeeeeeee ! ohmann.
Manyak cejuk woo, walaupun harinih panas.
Jumlaa, nak tidoq st.
Err, kitaa jumpa abg adiiiiiii :D HAHA

byee people :')

No comments:

Post a Comment