Blogger Backgrounds

Tuesday, August 7, 2012

Movinggggggg :p

Hi Future Boifie yg kacak lagi baik :))
Merapu kayy !

Heee, today aku p sekolah jugak even aku tido lewat semalam.
Phewwww --' pukul 3 baru sampai rumahh COOLLLIOOO ohh.
Aku p tolong menolong membawa berkat :P
Alaaahhhh, p tolong org pejabat packing barang pindah p pejabat baru.
Haaa, bangunan sikit lawaa, tapi sunyi sunyi sunyyyii *ala-2 lagu kosong
Naseb pintu tak di kunci. Kalau dak merempat aku di kaki 5 rumahh :D HAHA
Dan masih bernasib baik sbb abh aku tak marah :D Whaaaa terharu i.
Selalu dia marah kalau balik lewat. Heee
Awesome gilaaa semalam. Walaupun org tak ramai tapi rancakk (:
Yg ada pun ;
-Tuan tajjul
-Sarjan Jo
-Paksu
-Maksuu
-Cik lan
-Abg madi
-Kak dila
-Kak leyaa
-Kak mass
-Jat
-Nijim
-Pak syed

Aku susah hati tak sangga takot kena marah. Rupanyaa tak.
Selamat aku ! THANKS ABAH
Baju sekolah pun dah siap.
Hummm :') terharuuu ! 

P sekolah awai sikit hari nih.
Baca yassin dan mengushaaaaa ;) tu dahh mmg hobi aku dari dulu lagii
habes baca yassin masuk kelas sejarah.
Huarghhhhh :O mengantok gilooo
Nak lena tak berani pulak hari nih. Sbb dia bg keja :/
Apa lagi, lawan merapu dgn Najjah leww.
Naseb adoo dia. MAu dak mati kutu den :P
Habes semua-2 tuuuuu
Aku NAK BALIKKKK la hoiii !
Bosan tau dak. Hari nih superb
kelas tambahan sastera takdak.
Mmg aku nampak jalan ke rumah laaa :) 
Gendut weyyy. Cepat laaa mai amik akuuuuuuu.
Igt aku sukaa tunggu kat sini :3

Hahh, sampai punn
Jom balik rumahh :))


No comments:

Post a Comment