Blogger Backgrounds

Sunday, August 12, 2012

Berbuka puasa diluarrr

Hi my lovely friend, sistooo and Boifie *for sure :P

Semalam aku p buka puasa kt luooo (Y)
Rumah aku empty :O P mana habeh semua manusia dalam rumah ?
ADAlaaaaa. 
Mak, female lang, and my lil broo p bukak puasa rumah tok.
Abah, male lang p bukak puasa kt tempat lain
Me ? p bukak posa dgn geng JPAM yg ohsem (:
Pehh, rm19 jaa kami makan. Lauk sedap ohhhh 
Terlioq aku mau pikiaq balik
Table kami , kami order
-ikan siakap STIM *awww
-kailan goreng ikan masin
-tomyam campur
-kerabu kaki ayam (Y) SEDAP GILOOO
Hihi teh aihh dgn zappel <3 love it
Kenyang sampai senkak aku makan

Habes makan, kami p parade :)) part paling aku suka
Aku p usha-2 jaaa, rasa nyesai p beli baju huduh tuu, mau tau dekat situ
lagi chantek ! Hahhhh, aku serbu p situ jaaa :( beli. Beli dah :/
Pakai jelaaa kann ? walaupun tak shantex :P
Tapi takpa, kekecewaan terubat !
Aku beli kasut wedges tuuuu , high gituwww.
Catwalk nt aku jalan  ;) 
Terima kasih maksuuuuuuuu :D


Kasut tu lebih kurang mcm nihhhhhhhh :D Heee
adoo discount youu 50% youuuuu
Kalau tadak discount, jgn harap i nak beli
i pakai jee selipar jepun belakang rumah tuu haa :D Heee
Happy nihh, yg nih dah dpat

Tunggu BB laa pulak
Duit pun semakin menipis. Takot kempunan BB laa aku :(

Harap aku buleh. AMIN

No comments:

Post a Comment